Servicekoordinator

Vigtig info

Ansøgningsfrist: 25. juni 2018

Tiltrædelse: Snarest muligt / efter aftale

Ansøgning og kontakt

JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende din ansøgning, CV samt relevante bilag via dette link:

Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Anne Lenith på tlf.: +45 3085 1307.

Første samtale vil blive afholdt hos JKS CAREER.

Kort om os

Sealing System er i stabil vækst, og vi søger medarbejdere med lyst og evner til at være en del af en dynamisk arbejdsplads, hvor der er plads til at tilgodese den enkeltes ønsker og ambitioner.

Som medarbejder hos os er du med til at udvikle moderne automationsløsninger, der beviseligt bidrager til at bevare arbejdspladser i Danmark.

Sealing System er en projektorienteret virksomhed, der leverer pakkemaskiner, komplette pakkelinjer og innovative systemløsninger til intern transport og pakkeprocesser, hvor robotteknologi er en central del. Vi er en kombineret handels- og produktionsvirksomhed, og har agenturer på robotter og mange andre maskiner inden for pakkelinjer, som typisk anvendes i food og non-food industrien.

Kig rundt på websiden og læs mere om os og vores produkter

Kort om jobbet

Vil du spille en aktiv rolle i Sealing Systems igangværende vækstrejse? Kan du lide en hverdag, som er varierende, og hvor du er i kontakt med mange forskellige mennesker? Så er det dig, vi søger til et spændende job som servicekoordinator.

Der er tale om en nyoprettet stilling, hvor du med reference til servicechefen varetager alsidige arbejdsopgaver inden for koordinering, ressourcestyring og optimering. 

Om jobbet

Som servicekoordinator varetager du mandskabs- og kørselsplanlægning for afdelingens 5 udekørende serviceteknikere. Serviceafdelingen er præget af engagement og en positiv stemning, og du bliver en aktiv medspiller i afdelingens udvikling.
Mere specifikt vil dine arbejdsopgaver være:
  • Modtagelse af opkald fra kunder samt viderebehandling med det tekniske i opkaldet for øje.
  • Mandskabs- og kapacitetsfordeling ifm. servicekald.
  • Rejseplanlægning, bestilling af fly, hotel m.m.
  • Opsamling af data samt afrapportering.
  • Diverse opgaver inden for administration og kundeservice.
  • Bidragelse til optimering af afdelingens administrative værktøjer og processer.

Om dig

Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os, at du fx har erfaring med koordinering, planlægning og/eller kundeservice, gerne med teknisk flair. En alternativ indgangsvinkel kunne være en baggrund som tekniker med administrativ erfaring.
Derudover forventer vi, at du:
  • Er imødekommende og serviceminded overfor kunderne og dine kollegaer.
  • Trives med en hverdag, hvor arbejdsopgaverne kan ændre sig ift. det planlagte.
  • Har en god portion struktur og systematik i din tilgang til arbejdsopgaverne.
  • Er proaktiv og følger opgaverne til dørs.
  • Er kommunikativt stærk, både på dansk og engelsk.
  • Er rutineret bruger af Microsoft Office-pakken.

Vi tilbyder dig:

  • Et varieret og alsidigt job.
  • Stor frihed under ansvar.
  • En åben organisation med en uformel og positiv omgangstone.
  • Attraktiv lønpakke med pension og sundhedsforsikring.