Page icon icon-service-og-reservedele
Præsentation

Det stærkeste servicekoncept

Hos Sealing System har vi det stærkeste servicekoncept, der bliver tilpasset efter vores kunders individuelle ønsker og behov. Vores mål er, at vores maskiner og pakke- og palleteringslinjer fungerer optimalt med så få utilsigtede stop i produktionen som overhovedet muligt.

Vores serviceteknikere har stor erfaring inden for vores store udvalg af maskiner, så de kan yde vores kunder den bedst mulige service.

Rådgivning og service

Rådgivning vedr. optimering af anlæg

Med vores store ekspertise og viden om pakke- og palleteringsanlæg, kan I med fordel søge rådgivning om optimering hos os. Vi vil gerne have glade og tilfredse kunder, og det opnår vi kun, når kunden får den helt rigtige løsning.

Vi sælger og reparerer også brugte maskiner. Ved køb af brugte maskiner vil vores serviceteknikere indkøre maskinerne og instruere medarbejderne i betjening mv. 

Vi servicerer ikke kun vores egne maskiner. Vi påtager os også service af maskiner, som vi ikke selv er leverandør af. Ring til os for at høre nærmere.

Vi tilbyder:

  • Telefonisk support
  • Vedligehold
  • Kort responstid ved nedbrud
  • Direkte kontakt til tekniker
  • Rådgivning vedrørende optimering

Vi kører ikke før, vi har løsningen

En af vores mest værdsatte kvaliteter er, at vi er løsningsorienterede og ihærdige. Det vigtigste for os er, at du som kunde er tilfreds.

Direkte kontakt

Vores kunder har den direkte kontakt til serviceteknikeren, roboteksperten eller den, der kender jeres anlæg bedst. Den personlige kontakt er noget vores kunder efterspørger og værdsætter.

Kort responstid

Vi ved jeres nedetid er essentiel. Derfor lagerfører vi et stort udvalg af gængse reservedele.

Vi sætter en ære i at levere på kortest mulige responstid, som gennemsnitligt er under to timer.

Service, elkonstruktion, elskab
Servicetelefon

Servicetelefon

Vores erfarne serviceteknikere er klar til at besvare dit opkald.
Uden for normal åbningstid pålægges gebyr.
Mandag–torsdag: 7.00–16.00
Fredag: 7.00–13.30

Serviceaftale

24/7 Servicehotline
Alle døgnets 24 timer – hele året

Har du brug for service uden for normal åbningstid, står vores vagtberedskab altid klar til at hjælpe døgnet rundt - 365 dage om året.

Har I en serviceaftale, vil der være fordelagtige rabatter ved 24/7 service.
 

Mandag-torsdag: 16.00–07.00
Fredag: 13.30–00.00
Lørdag/søndag/helligdage: Hele døgnet

Serviceaftale

Serviceaftalen indbefatter en gennemgang af udstyrets elektriske, mekaniske og sikkerhedsmæssige funktioner.

Serviceaftalen kan tilpasses vores kunders individuelle ønsker og behov. Men omfatter som oftest arbejds- og rejsetid, overnatning og kørte km. for intervalsatte servicebesøg.

  • Garantiforlængelse på nye maskiner
  • Forebyggende vedligehold
  • Nedbringelse af antal produktionsstop pga. nedslidte dele
  • Deltagelse i produktionsopstart
Kurser
Okura, kurser, træning i eget anlæg, robotteknologi og programmering

Kurser

Vi tilbyder kurser og træning i anlæg – tilpasset alle niveauer. Kurserne kan afholdes i vores lokaler, hos jer eller på fabriksgulvet. Det kan f.eks. være træning i eget anlæg, specifikke kurser i robotteknologi og programmering.

DanskEnglish